تا امید هست آرزو نکنیم !
.
در راستای دعوت نازنین گل سر سبد نو شکفته ی وبلاگستان توکای مقدس عزیزم برای نوشتن از آرزوهام اولن عرض شود که ما آرزوهامون یه خورده زیادی آرزو هستن دومن که ما خیلی به توکا ارادت داریم و اصن هیچ رقمه راه نداشته که بتونیم از زیر نوشتنش شونه خالی کنیم . هنوز مدتی از نوشتن اعترافاتمون هم نگذشته ، خلاصه انگار قسمت شده هر چی هست و نیست رو این وسط رو کنیم بعده 4 سال و اندی وبلاگ نویسی بلکه هم بیشتر.این هم انشای من راجع به آرزوجاتم.
1- ما بیشتر از همه آرزو داشتیم هیچ ماهی قابل خوردن وجود نداشت وهیچ کسی ماهی نمی گرفت کلن
2- سپس بیشتر آرزو داشتیم لوزه نداشتیم ، پولیپ نداشتیم ، سینوزیت نداشتیم ، مثل خیلی از چیزای دیگه ای که نداریم یا اینکه لااقل تو بهار از گردن به بالا نداشتیم کلن .
3- آرزو داشتیم که کاشکی روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه از تقویم حذف می شد !
4- آرزو داشتیم که می تونستیم با روحها و آدمایی که از جسمشون فرار شدن در ارتباط باشیم
5- آرزو داشتیم که کاشکی می شد مثل اون دختره تو کارتون شگفت انگیزها می تونستیم نامرئی بشیم ! بعد چهار صفحه کارای هیجان انگیز می تونستیم انجام بدیم .
6- آرزو داشتیم یهو یه زلزه می اومد که یهو جای شاه چراغ و شاه عبدالعظیم عوض می شد . تخت جمشید هم می افتاد دقیقن اول عوارضی تهران قم .جای آقای حافظ و آقای فردوسی هم عوض می شد حتی ! بعد منم و غزلو و یلداهه هم به هم نزدیک می شدیم کلی !
7-آرزو داریم یکی از بازیهای مهم برزیل رو تو استادیوم ماراکانا از نزدیک می دیدیم.همراهان: لئونارد برای ترجمه ی زبون پرتغالی،آقای توکا برای اینکه هم خوش می گذره هم معماری ماراکانا را دوست خواهد داشت حتمن و راحله جانمان برای اینکه هم خوش می گذرد هم توی خونه بماند غذا درست کند تا ما فوتبال می بینیم !
8-کاف میم و میم کاف و زن همسادمون و آقای عین غین و حتی برادر میم کاف که از سایر هیولاهای توی خوابهای وحشتناکمون بدترن را می تونستیم خفه کنیم با جوهر نمک .
9- اس ام اس ها مجانی می بود تا همان یک هفته ی اول بعد از قبض موبایل هم دچار عذاب وجدان نمی شدیم و هی مجبور نمی شدیم دودوتا چهارتا کنیم و آمار اس ام اس هایی که برای پویان و غزلو می فرستیم را نمی گرفتیم .
10-ما آرزو داشتیم که کاشکی اینهمه کسایی که دوستشان داریم ازمان دور نبودند . مثل محسن و خانوادش ، همچنان غزل و یلداهه و پویان و خیلی کسای دیگه ای که بیشتر وقتها باید حسرت بودنشان بخوریم .
11- ما یکم شجاع تر بودیم و می تونستیم دو تا کارو امتحان کنیم یکی پریدن از ارتفاع خیلی زیاد یکی شنا کردن خیلی خیلی وسط دریا
12- آرزو داشتیم یک رفیق پا داشتیم . که نزدیک بود ( از بعد مسافت ) .رفیق پا واسه دوچرخه سواریهامان، برای اجرای نقشه های پلید و هیجان انگیزمان ، برای شبگردیهامان ، برای مسافرتهای پی در پی... کسی که حتی نگران آدرنالین خون ما باشد که پایین نیاید .
13- آرزو داشتیم یک کم خلاق تر بودیم و سر سوزن ذوقی می داشتیم حتی .
14- آرزو داشتیم ... که ... باشد و ... و....بود . که حتی ... ... ... ...) این را سعی کردیم تو دلمان آرزو کنیم !
15- علیرضا حالش خوب باشد چه جسمی چه روحی، فرزانه جان را هم در لباس سفید عروسی می دیدیم قبل ازمردنمان !
16- آرزو داشتیم آقای توکا چراغ جادویشان را و با غولشان که اگر غول مطمئنی هستند ، به ما قرض می دادند یا لااقل میزاشتند ما هم یک دستی به پک و پهلوی آقای غول بزنیم !
17-آزادی
این بود انشای ما درباره ی آرزوهامان و در ضمن نه ثروت دیگر به درد می خورد نه علم و ما الان دوست داریم آرزوهای نازلی دختر آیدین رو بدونیم با سپینود و با یلداهه و با آقای خوابگرد رو...! !

کامنت
# آرزووووووووو
ده تا دوستت دارم عزیزم
آرزوووووو ووووووووووو
ده تا دوستت دارم عزیزم
آرزوووووو ووووووووووو

اوووووووووووو
بال پرواز آرزو

اووووووووو
بانوی ناز آرزوووووووووووو

اوووووووووووو
بال پرواز آرزو

اووووووووو
بانوی ناز آرزوووووووووووو
Anonymous Anonymous : 12:17 AM  

# salam ,,, melse hamishe motafavet va jazzab ! hata baraye kasi melse man ke hcize ziadi az to nemidone joz inke roozegari aashegh boodi mesle hameye aadama ,, afarin ,, ama inzaro mizashti shabe yalda migofti ;)
Anonymous Anonymous : 2:43 PM  

# rasti ,,, in fekr mikonam ye zarbolmasale ghazvini bashe , ta omid hast arezoo nakonim !!! :D
Anonymous Anonymous : 3:21 PM  

# دختر قشنگم مه يا جون ، آرزوهاي شوما هم عينهو خودتون قشنگ هستن بيايد با همديگر قشنگيها را پاس بداريم
Anonymous Anonymous : 1:30 AM  

# من که فوتبال دوست ندارم ترجیح میدم که خونه بمونم و آشپزی کنم تو و راحله برید استادیوم فوتبال تماشا کنید. آرزوهات با نمک بودن ممنون
Anonymous Anonymous : 8:53 AM  

# سمعا و طاعتا!
مگه می‌شه شما از ما چیزی بخواهید و نشود. شاید دیر و زود داشته باشد اما سوخت و سوز به هیچ وجه!
Anonymous Anonymous : 12:32 PM  

# من بيشتر از هر چيزي تيتر مطلبت رو دوست دارم چون خيلي واقعي است و ملموس نه رويا و خيال . راستي خيلي هم به اينكه ضرب المثل و مال كجا كاري ندارم مهم اينكه در يك جمله همه چيز را تا نهايت مفهوم رسانيده اي .
Anonymous Anonymous : 2:00 PM  

# سلام ! به وبلاگتون در رازنو لینک دادم. ممنون میشم در صورت تمایل شما هم به این روزانه ها لینک دهید !!
Anonymous Anonymous : 11:32 AM  

# ;)
arezuhaye rangi rangi!
arezuhat aksaran bara baghias
in yani akhare mehrabuni!
Anonymous Anonymous : 3:57 PM  

# ArezOOhat Harchi Paiin Oomad BOzOrgtar ShOd!
Na Az Oon BOzOrgtar ShOdanaie Az Dar Rad NashO haa!
Az Oon BOzOrgtar ShOdanaii Ke Mamana Ba ZOugh Vase BachehashOOn Mikhan...
Ba Inke ArezOo KOochoOlOohaie Avalit Kheili BOzOrg BoOdan O ArezOo BoOzOorgaie Akharit KoOchOoloO, Ama Omidvaram Be HamashOOn Beresi. Harchand DOvOmi YekhOorde Khatarnak Mizane!
Anonymous Anonymous : 3:48 AM  

# ehtemalan be hamashun khahi resid:)!!
Anonymous Anonymous : 6:01 PM  

Post a Comment